top of page

AF – Terug naar Srebrenica - toneel

zo 30 nov

|

De Vermaning

Een meer dan indrukwekkende voorstelling door Nico Meurs

AF – Terug naar Srebrenica - toneel
AF – Terug naar Srebrenica - toneel

Tijd en locatie

30 nov 2025, 15:00 – 16:30

De Vermaning, Diek 11, 1797 AA Den Hoorn Texel, Nederland

Over het evenement

Op tweede paasdag speelde Nico Meurs (1970 Alkmaar) ‘Volgende X’, een meer dan indrukwekkende voorstelling. De toehoorders zaten 75 minuten lang op het puntje van hun stoel ademloos te luisteren. Je kon een speld horen vallen. Wat een fantastische acteur!

Na de zomerstop start Nico met zijn nieuwe tournee: ‘AF – Terug naar Srebrenica’ en eind november komt hij weer naar De Vermaning. Afgaande op de eerdere ervaring belooft het opnieuw een onvergetelijke middag te worden.

Over de voorstelling: Ben werkt in het magazijn van een schoenenwinkel. Tussen de stellingen: “Maar hier wordt niet geschoten…”. Zijn collega’s weten niet dat hij heeft gediend in Srebrenica. Hoe minder mensen dát weten hoe beter. Hij vertelt over hoe het daar was. Wat hij heeft gedaan. Wat hij níet heeft gedaan. En waarom hij terug moet.Hij moet nog iets doen. Het is niet áf.

De indrukwekkende tekst is geschreven door Kees van der…

Deel dit evenement

© 2024 door Cor, gemaakt met Wix.com

bottom of page